2008. május 6., kedd

Tegnap




Tegnapi napunk!!!!


Na tegnap reggel felébredt drága Michael-om és mondja hogy fáj a gyomra.Na gondoltam magamba ez nem jó jel,de estére baseball game-je lesz(az első)és nekünk meg Julcsimmal play group.Michael menni kelli suliba.El is vittem a drágám,borzasztó lelkiismeret furdalások közepette.8:25 körül hív az iskola hogy Michael nagyon nem jól van,én motyogtam valamit a telefonba,és már száguldottam is a suliba.Drágám akkor már alig tudott kiegyenesedni.Itthon lefeküdt betakaródzott és tévézett.Közbe riasztottam Apum hogy jöjjön mert Michael itthon van ,hát ha itt tudna maradni vele míg én nem leszek.Apum jött is.Mi is útnak indultunk.Pár óra múlva Mikey-nak semmi baja sem volt.Nem tudom mi okozta a borzasztó has fájást,kb 2 hónapja is volt egy ilyen episode.Vidám volt futkosott,evett,ivott.Így este el is vitte Ati a baseball game-re.7:30-kor kezdődött este fél tízig tartott. Szerintem egy harmadikosnak ez elég késői fekvés,de nem én állítom össze sajnos(hihihihi) a meccs időpontjait.De nyertek,és Michael-om szuperul játszott.


Mai Napunk!!!!

Reggel voltunk könyvtárba.Délután meg élveztük a gyönyörű tavaszi időt.Csodálatos nap volt.Játszottunk,homokoztunk......Michael-nak itt volt egy -két barátja.Így telt a mai nap.És meglátogattuk a szomszéd két kutyusát.Julcsi imádja őket.Szóval képek nélkül a mai napot sem ússzátok meg.Hihihihihih

1 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündikém! Hűha! Akkor teljes mértékben érthető a hiányzásod... Én meg még arra gondoltam, hogy tutira a bowling pályán múlatod az időt. Hihi! Sajnálom hogy Mickynek ilyen rosszul kezdődött a napja. Lehet hogy az izgalom? Nekem is volt már olyan hogy fájt a gyomrom és semmire nem tudtam gondolni, mitől lehet. Aztán ahogy jött, el is múlt. A lényeg hogy jól van és hogy klasszul sikerült a meccs! Szívből GRATULÁLOK és puszilom a nagyfiút! Szupe jól néz ki Julcsika nacija és a papucs is!!! Hű! Imádom a fotókat... Csak bátran! Még, még, még, még, még... XOXO