2008. május 6., kedd

Bowling




WHO'S COMING????

12 megjegyzés:

Ancsika írta...

Én már itt is vagyok! Felhúztam a cipömet és melegítek!!! legalább lesz egy kis elönyöm veletek szemben!!! hehe
Imádok bowlingozni!! Honnan tudtad??
Már elötted sincsenek titkaim? :))

APPLE írta...

I AM HERE...! Felismertem jó magam! A jobb szélső vöröske. Hihi! Gucci hol van? Megvárjuk? Addig gyakorlunk? XXX

Tünde Pintér írta...

Na akkor én is kezdek bemelegitenni.Csajszikáim akkor jo sportot választottam,mert mindenki szeret bowlingozni.

Igen igen Vikikém az pontossan Te vagy.Hihihih.


Tényleg hova lett Guccika???


XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém biztos észrevetted hogy arrol az oldalról vettem le a képet ahonnan Te is raksz fel. Remélem nem baj.Ma találtam meg véletlenül.Háááát vannak rajta haláli funny dolgok.

APPLE írta...

Tüncim! Naná... Észrevettem, de tudod a jó barátok megosztják egymással a játékaikat! Ráadásul majd mindig nézem hogy Te mit tettél fel, nehogy esetleg én is ugyanazt... Hehe! Báááááááááár én általában kitörlöm a feliratot és írok hozzá egy másik poént, vagy átalakítom kicsit, stb. Szóval még az sem baj egyáltalán. Éééééééééééés örülök hogy neked is bejön!!! Mert néha már-már súrolja a durvaság határát, de mégis jó poén. Hehe! I LOVE YOU! Let's Go! XOXO

APPLE írta...

Ps.: Jaaaaaaaaaaa... És már majdnem elfelejtettem, de azért nem úszod meg... Hihi! Hol a csudában voltál tegnap egész nap????? Nagyon hiányoltunk már!!! És nem is szóltál előre hogy el fogsz tűnni! Majdnem kiérdemelted a macska zenét, ugye tudod? XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim,ugy is attol féltem.Hihihih.Állandoan lestem ki az ablakon hogy mikor jöttök.De most tényleg jó hosszut irtam,és meg irtam hogy tegnap hol is császkáltam egész nap.Puszika

APPLE írta...

Hosszú? Hol van ez a hosszútól drágám? Az egyik 10 cm, a másik pedig 4 cm-es... Hihi! Figyelek ám! Hehe! XOXO

Ancsika írta...

Örült banda!!!!!!! hihihihihi

Tünde Pintér írta...

Hát Vikikém most megint jót röhögtem.Centivel mérni az irást?????Hihihihihi

APPLE írta...

Tündikém! Hát látod? Tőlem tényleg minden kitelik. Hihi! Őrült ötletek záporoznak folyton-folyvást. Hihi!

APPLE írta...

Ui: Na de várjál csak... Ezek szerint Te is lemérted? Vagy csak egyszerűen hiszel nekem? Illetve esetleg sacc/kb? Hehe! XXX