2008. május 4., vasárnap

Homok vár



Na a víz már megvan a homok várhoz!!

8 megjegyzés:

APPLE írta...

Hű! De szipi-szupi esőcsizmája van a csajszinak! Ez igen!

Ancsika írta...

na, ezt az én fiam rettentöen élvezné!!! A legkisebb pocsolyát, sarat megtalálja és dagonyázik, mint a varacskos disznó!!! Anya haja meg égnek áll! :)))

Tünde Pintér írta...

Vikim,köszike a csizma dicséretet.Meg van a kisasszonynak már ösz óta de soha sem akarta felvenni.Most viszont mondtam neki akkor nem mehet ki.És képzeld azonnal felvette.Hihihihi

Tünde Pintér írta...

Miankám,tényleg Julcsikám is estére ugy nézett ki mint egy kisdisznó.De csak itthol voltunk szóval engedélyeztem neki.

APPLE írta...

Isteni dolog cipp-cupp az esőben-sárban... Biztos Julcsika is azonnal ráérzett ennek az ízére. Hihi! Pusszantom a nagylányt!

Ancsika írta...

Azt mondják az okos szakemberek, hogy a gyermek fejlödéséhez kell a tapasztalás is! És igen! a vízben, sárban, mocsokban való tapickolás is benne foglaltatik! höhö
Végülis fürdökád és még mosógép is akad! Addig nincs baj!!!! Cupp

Puccos írta...

Én is szoktam hagyni hogy dagonyásszanak!Tényleg kell nekik!Meg tők jóóóó érzés szerintem is!!!Húúú!Mi is száguldoztunk a bringával a pocsolyágba a hátunk meg tiszta sár lett!!!haha

Tünde Pintér írta...

Na drágáim akkor ha a gyerekeinket összeengednénk egy ilyen kis esös napon,akkor jó kis buli lenne.hihihih