2008. május 6., kedd

Ice Tea


Meg hoztam fincsi Ice tea-t. Ki kér?

8 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündim! Hihetetlen vagy!!! Annyira megszomjaztam, éppen azon gondolkodtam hogy kimegyek a konyhába és készítek egy fincsi teát... De ez így sokkal jobb, már csak bele kell kortyolnom. Hmmmm... Igazán jólesett! Pussssz!

Tünde Pintér írta...

Egészségedre Drágám!!!!

XOXO

APPLE írta...

Megint jöttem és kivettem a hűtőből egy pohárral. Fenséges! Köszi! XXX

Tünde Pintér írta...

Egészségedre drága!!!!I keep making them!!!!Föleg hogy jönnek a mekegebb napok.

APPLE írta...

Jöttem again...! Naná! And thank you very much! XOXO

Tünde Pintér írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tünde Pintér írta...

Vikikém,any time!!!!

XOXO

APPLE írta...

Tücikém! Ahogy megbeszéltük, jöttem és ittam fincsi jeges teát. Hmmm.... Megint tényleg fini volt. Most indulunk, de amint hazaértünk és elrendeztem mindent, jövök még és kiveszek a hűtőből egy újabb pohárral... Köszi és puszi!