2008. május 8., csütörtök

Ice cream social




Mai nap,mai nap.Mi is volt.Reggel csúnya esővel kezdődött,így majdnem nem is mentünk Julcsimmal tornászni,nem volt sok humorom hozzá.Aztán még is elindultunk,és jó volt.Ebéd utánra napocska is előjött,gyönyörű idő lett.Ki érti ezt,Hmmmm.Kint játszottunk egész délután.Este mikor Atim hazaért,akkor elmentünk Mikey sulijába mert "ice cream social night" volt.Az annyit foglal magába hogy bemegyünk az isibe,körbejárunk megnéztük az összes termet,könyvtárat,komputer helységet,torna termet......és utána le lehet menni az ebédlőbe fagyikáért.Szóval szabadon körbejárod az iskolát.Nagyon jó ötletnek tartom.Julcsim nagyon élvezte,persze Michael meg nagyon büszke volt magára.Én meg mind a kettöre.Hihihihi.És este lett,(de jó).Mindenki alszik csend van.És itt jönnek a képek!!!!

5 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündim! Isteni klassz dolgokat találnak ki felétek mindig... Mindegyik suliban van ilyen? Zseniális!!! Sokan érdeklődő volt? Több féle fagyiból lehetett választani? Önkiszolgáló jellegű? Szuper jó a fotó!!! Hű! Ez az ELMO-könyv nálunk is nagy sikert aratna tutira... Szépek vagytok nagyon! Most vörös a hajad? Imádom a bájos pofikádat, nagyon nőies! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém!!!

Csak vanillia fagyi volt,de volt hozzá különbözö toppings.Köszi a dicséretet,de nem hiszem hogy vörös lenne a hajam,inkább barnás.De lehet hogy a kép csal.Huuuu Elmo nálunk is menö.Pedig most ugy néz ki hogy be kellik zárni ezt a sulit mert nincs rá keret.Nagyon szomoru Mikey,de hát ez van.

APPLE írta...

Tüncikém! És Te mit tettél a vanília fagyid tetejére? Oooh, sajnálom, de ha már így kell lennie, akkor kívánom hogy sokkal jobban tetsszen majd végül a másik suli, legyen egy szuper jó meglepetés... Igen-igen, én is úgy láttam eddig hogy barna, azért is választottam a Bratz-babát barna hajúnak. Akkor jó, biztosan csak a fény úgy esett rá... Egyébként vörösnek is jó lenne, de a barna viszont telitalálat szerintem is, nagyon illik hozzád. Szép vagy, bájos vagy - mint mindig! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém fagyi tetejére én semmit.Kicsit visszafogtam magam,nem akartam a gyerekeket félrelökni.Hihihihi.Hát igen az iskola kérdés még a levegöbe log,de igazad van,lehet hogy még az jobb is lesz.Na majd julius körül megtudjuk.

XOXO

APPLE írta...

Tündim! Hehehehehe! És ha én is ott lettem volna: "Nos, úgy látjuk ti már eleget ettetek, mostantól Tündi nénivel miénk a pálya..." XOXO