2008. június 5., csütörtök

Almácska


Vikim!!!!

Idenézz milyen pizsit vettem Julcsimmnak

4 megjegyzés:

APPLE írta...

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű!!!!! Felnőtt méretben is van? Nekem is KELL!!! De jó Julcsikának... Szuper klassz!!! Én is erre specializáltam magam jó ideje: macskás, cseresznyés és almás. IMÁDOM! Hihi! Nagyon köszönöm hogy gondoltál rám és meg is mutattad. Szipi-szupi! Pusziiiiiiiiiiii!

Tünde Pintér írta...

Vikim

Hidd el néztem ,de sajnos felnött méretbe nem volt.És igen pontossan rád gondoltam mikor megvettem.


XOXOXOXOXOXO

APPLE írta...

Ohh, micsoda szemtelenség, hogy a nagylányokra nem gondoltak. Hihi! Pedig szupi lenne ugyanolyan pizsiben mint a kiscsajszik. Ugye? Imádom amikor eszedbe jutok. Szupeeeeeeeeeer! Én is sokszor gondolok ám rád minden nap... XOXOOXOXO

Tünde Pintér írta...

Édes vagy Vikim.Same here.

XOXO