2008. június 6., péntek

Friday (jobb nem jutott eszembe)

Kutyus még nincs.Azt mondták a menhelyen hogy ha van öt éven aluli gyermek akkor nem lehet tőlük venni kutyust.Borzasztó mérges lettem,hogy ezt miért nem mondták a legelején.Pedig mi mindent megmondtunk és tudták hogy van egy két és fél éves kislányunk is.De sebaj tovább nézegetünk keresgélünk.Mikey a barátjánál alszik ma este,így nagyon csendes a ház.Julcsinak nincs kivel vitatkozni.Hihihihi.Na megyek én is butítom kicsit a fejem egy kis tévézéssel.

Good Night Everyone!!!!!!

5 megjegyzés:

APPLE írta...

"Jobb nem jutott eszembe..." CRAZY!!! HIHIHI! Imádlak! Inkább vegyetek egy gyönyörű nemes macskát. Hehe! Mi volt a tévében? XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim,látod mondtam én hogy Te gondolat olvasó vagy.Én már emlitettem a drága családnak a cicát.Julcsim imádja öket,de Atim nem.Tesom meg allergiás a macska szörre.Szoval.....Hihihihihi

This is a crazy family.

XOXO

Tünde Pintér írta...

Tévében....Ati valami hülye horror filmet kezdett el nézni,igy inkább elaludtam.Most jol kipihentem legalább magamat.Habár mára sem terveztem semmi fáraszto dolgot.Hihihihi

XXX

APPLE írta...

Tüncikém! De jóóóóóóó! Dehát a kutyának nem ugyanabból van a szőre mint a macskának? Akkor a megoldás: SPHYNX!!! HIHI! Egyébként milyen típusú kutyák jöhetnek szóba? Van egy kifejezett típus amit szeretnétek? Hát a mi családunk pedig CRAZY TWO - HEHE! A horrort én sem csípem, inkább a thrillert... Jól jön néha egy kiadós alvás az tuti!!! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim

holnap megyünk megnézni egy 8 hetes Jack russel terier puppyt.Remélem sikerül.Egyébként nekünk csak az a fontos hogy gyerek barát legyen és közepes nagyságunál ne legyen nagyobb.Hát ezt a ször kérdést nem tudom drágám.Én mondjuk nem vagyok alergiás semmire sem.

XOXO