2008. június 5., csütörtök

Simple Day

És itt vagyok.Nem sok ujjal csak jelentkezem hogy jól vagyunk.Különös felénk nincsen,mennek a megszokott hétköznapok.Ma beszorultunk a lakásba mert csúnya idő van odakint.Habár reggel Julcsimmal elvoltunk tornászni.Így azért felosztódott a nap.Mikey most éppen barátjával videó játékozik,Julika meg nézi őket.Micsoda könnyű életem van.Valamit mondjuk vacsira illene készíteni,de azt hiszem rántott tojás mellett döntök.Ugye milyen kényelmes vagyok?Van melléje ,paradicsom,paprika,és uborka.Na meg is beszéltem magammal,és mindenki szereti is.Simple day,simple dinner.

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Fincsi!!! Kérek... XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim!!!!

Ez már csak természetes.Remélem szunyoghálo nyitva volt ,mert dobtam.


XOXO

APPLE írta...

Hehe! Naná, még szép! Nagyon köszi! XXX