2009. március 15., vasárnap

Sziasztok


Na látom tavasz közeledésével mindenki nekiállt a fogyokurának.Hát én sem maradhatok le.Hihihihi.Vagy is december végén kezdtem az enyémet.De elöször csak kostolgattam hogy hogyan is kell csinálni.Aztán januártol már tiszta erövel rajt voltam a dolgon.Viki kaloria fogyozását használom.Elöször nem értettem az egészet,bevallom,de pár levél váltás után aztán kezdtem érezgetni hogy mi is a lényege.Akkor leirom hogy én hogy csináltam.Még nem értem a végére kb 5 kilo még hátra van.Szoval naponta 1200 kaloriát viszek be a szervezetembe.Reggel álltalában csoki,sütike ,reggeli. Az ebéd, 12-kor és délután már csak valami könnyü.Pl joghurtott,szoktam valami friss vagy száritott gyümölcsöt.És estefele iszogatom az izes vizemet ami nagyon sokat segit.Néha néha ha nagyon rámjön az éhség,ami szerencsére nem olyan gyakori akkor egy két szem Tic Tac,vagy valami kis cukorka jol jön.Aztán van egy lépegetö gépem amit naponta használok,és kutyust sétáltatom minden este.Ugye az meg Tyson-nak is jol esik.Hihihihi.

Mindenki ugy csinálja ahogy neki megfelel,ahogy jonak látja.Nem könnyü szerintem egyik sem az biztos.De szuper jó érzés ha látjuk hogy a mérleg megy lefele,és ez eröt ad egy uj napra.

Itt is szeretném megköszönni Drága Viki Barátnömnek a sok segitséget,biztatást,hogy melletem volt és van!!!!!Nélküle soha sem álltam volna neki.Örülök nagyon hogy megismerhettem.Nagyon sokat segit szerintem ha nem egyedül kell csinálni.


GOOD LUCK GIRLS!!!!!!




10 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Szívesen mindig! Őszintén örülök hogy rátaláltál a számodra minden szempont alapján legmegfelelőbb módszere és igazán büszke vagyok Rád, amiért ennyire lelkiismeretesen alkalmazod, illetve amiért ilyen tökéletsen beillesztetted a mindennapjaitokba az új életformát... Ugye milyen nagyszerű érzés jó néhány ruhamérettel kisebbeket vásárolni és viselni? GRATULÁLOK drága Barátném! XOXOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Igen ez pontossan igy van!!!!Lassan most már minden nagy lesz rám a ruhatáramba!!!!Hihihih.De az a jóóóóó!!!!Én meg nagyon köszönöm hogy mindenbe segitesz,még akkor is ha ugyan azt 3-szor kérdezem el.Hihihihi

Puszikállak Drága Barátném!!!!!

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Ez csak természetes, még széééééééép! :D Az szuper, úgy is itt a tavasz, szóval éppen ideális lenne Jutkával shoppingolni egy nagyot és új kollekciót beszerezni a régi helyett! YESSSS! Nagyon örülök a sikereidnek!!! :D :D :D

Tünde Pintér írta...

Vikikém

szuper ötlet!!!!!!hihihihi

Nagyon nagyon szépen köszönöm!!! Én is a Te sikereidhez!!!!!Puszika!!!!

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Jó hogy időben elkezdted... :D Tehát: mostmár bátran jöhet a TAVASZ!!! JUHÉJJ! XOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Pontossan.Hihihihhihi

Puszikállak

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Mostmár nincs más hátra mint előre: HAJRÁ shopping - kíváncsian várom miket szereztetek be... Kellemes kikapcsolódást. :D XOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Köszike!!!!!Csak elöre!!!!Hihihihi.Na majd jelzek ha tudtam valamit beszerezni.

Puszikállak!!!!

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! OK! :D Keep straight on! :D XOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Ok!!!!!

XOXOXO