2009. március 14., szombat

Feng Shui

Vikim oldalán láttam,és ki kelettem én is probálni.


Kun

A befogadó, a termékeny

Jele: Föld
Eleme: Föld
Polaritása: yin
Égtáj: Délnyugat
Száma: 2
Évszak: Nyár
Színei: sárga, barna, fekete
Ékkő: citrin, ametiszt
Alak: stabil, kerek
Illat: eukaliptusz


Karakterszám: 2

Megbízható, hűséges. Háttérbe helyezi saját érdekeit. Bizonytalan magában, kínosan ügyel a részletekre. Gyakran ódivatú. Fejlett az igazságérzete.

Energetikai szám: 5

Pozitív oldala: Szeret a középpontban lenni, kiváló vezető, szervező, nyílt, szókimondó.

Negatív oldala: Erőszakos, agresszív, uralkodni vágyó ember minden helyzetben.

Összegzés: 2.2.5

Nagyon fontos az Ön számára, hogy elfogadják és méltányolják tetteiért társadalmi, kisebb közösségi vagy akár családi szinten. Ügyeljen, nehogy túlzottan zsarnokivá váljon mások véleményével kapcsolatban. Másodlagos természete (2-es Föld) segítőkész, szívélyes és diplomatikus. Teljesen elégedett, ha a másoknak tett szolgálatait elismerik. Az emberek túl igényesnek találhatják, vigyáznia kell, nehogy a részletek rabjává váljon.



4 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Közösségi, társadalmi tettek? Na látod? Nem véletlen hívtak meg éppen Téged a minap arra a városi gyűlésre... :D :D :D XOXOXOX

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Hihihihi,ezen megint jot nevettem!!!!

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Hát még én... :D XOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém


XOXOXOXO