2008. szeptember 10., szerda

Sziasztok

Drágáim,

Nagyon szépen kérem mindenki türelmét,igérem mindenkinek irok és válaszolok.Nem vagyok olyan rugalmas ha egyedül vagyok a gyerköcökkel.De holnap már lesz Attim és minden a régi.Ma volt Julcsim elsö Bowling mérközése,zabálni valo volt a drágám.A cipö kicsit nagy volt a lábára de nagyon vagányan helyt állt.Lefényképezni sajnos nem tudtam mert drága férjem elvitta magával a gépet.De majd legközelebb.

A kutyus délután kettö ota remegett,és fél hatkor felhivtam az állatorvost hogy mit csináljak,féltem egész éjszakára igy hagyni .Persze már zárnak,de jo lenne ha valaki megnézné,keressek másik korházat,ez volt a válasz.Hát felhivtam a legközelebbit,és Ök azonnal fogadtak.Persze akkor már hat ora mult és gyerekek még nem is vacsiztak.Erre drága Apum jött és elrendezte a gyerköcöket.Vacsi,fürdés stb...Köszönet érte ezerrel!!!Én meg irány a korház Tysonnal.Valami gyulladást találtak nála,és kapot 10 napos gyogyszeres kezelést.254 dollárt fizettem.Huuuuhaaaa.Attimnak nem is mondtam még hátha kiugrik a repülöböl.hihihi.De azota jol van kutyuska ,evett ,ivott és most alszik.Már lassan én is.
Puszikálok Mindenkit!!!!




4 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Oh, sajnálom hogy ez történt. És tényleg, ahogy mondtad is, biztosan akkor történik valami hasonló váratlan szituáció, amikor Atti éppen nem lesz otthon. És tényleg. Grrrr...! Viszont nagyon ügyesen megoldottad a helyzetet, szuper nőci vagy és őszintén GRATULÁLOK! XOXOXO

Ancsika írta...

Szegény kutyika!!! De ügyi voltál, hogy rögtön orvoshoz vitted.
Az árakat ne is mondd! Nekem kutyám és macskám is van, tudom, hogy néha mélyen a bugyellárisba kell nyúlni, ha megbetegszenek.

Tudtatok azért kicsit ünnepelni? :)

Fotót mindenképp csinálj legközelebb, mert biztos írtó édes lehet Julcsi a nagy golyóval! :))))

Tünde Pintér írta...

Vikim

Látod éreztem.Hihihihi.Köszi hogy enyire hiszel bennem.Köszönöm!!!!

XOXO

Tünde Pintér írta...

Miankám

Köszi neked is.Hát igen megilyedtem,de most már jol van kutyi,hát akkor sehol sem olcso az állattartás.De megéri,mert olyan sok szeretetet kapunk vissza tölük.Igen volt egy kis torta meg pár lufi.hihihih.

Feltétlen fotozok legközelebb.IGÉREM

Puszikállak