2008. május 18., vasárnap

Sunny Sunday!!!!!



Gyönyörű vasárnapi nap lett.Ahhoz képest hogy esőt mondtak mára is ,kellemesen csalódtunk.Yeeeeeee!!!!Reggel elmentünk a gyerekekkel a "touch a truck-ra".Rengeteg mindenféle ,markoló,rendörkocsi,mentöautó........volt.Gyerekek persze mindenre felmentek,kormányoztak,dudáltak.Szuper volt,és a napocska is előbujt.Ebéd után Ati elvitte a gyerekeket Maine-be,az egykori főnöke házához mert rendeztek egy kis party-t mert nyugdíjba mennek.Az óceán partján laknak,nagyon szép helyen.Így gyerkőcök jó sok kővel tértek haza,amit a parton szedtek össze.Hihihihihi.Én meg elmentem Anyumékhoz egy kicsit kávézni és beszélgetni.Julcsám kicsit taknyos,remélem semmi komoly.

4 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündikém! Annyira isteni az összes fotó!!! Hű! Isteni programon vettetek részt, nálunk is tutira tetszett volna mindenkinek... Jesszus mekkora markoló! Egészen kicsinek tűntök ott benne. Gyönyörű mindenki nálatok, mint mindig és külön örülök amiért végre rólad is készült néhány kép... Csuda bájus nőci vagy!!! Jól mutat Julcsi a gumikesztyűben, Mickey meg az óriás kaviccsal. Hihi! XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim!

Thank you soooo much!!!!Azért áltam a nagy gépek mellé hogy kisebbnek nézek ki.Nem mutatja anyira az alakomat.Hihihihihi.Most Atim magátol készitett képeket rolam,nem is kelettem szolni neki,azt hiszem kezd belejönni.

XOXO

APPLE írta...

Na ez jó! Akkor én meg legközelebb a toronyházunk elé állok... Hihi!

Tünde Pintér írta...

Vikikém ,ne beszélj már ilyen hüleségeket.
XOXO