2008. május 20., kedd

Összefoglaló



Hopsz tegnap elfelejtettem írni.Azért ám mert Julcsi kisasszony úgy döntött tegnap hogy ebéd után nem fog aludni.Ezért nagyon összekeveredett a napunk és a drága délután öt körül már nagyon nyüszi volt.De akkor meg már nem fektethettem le.Na de azért megbirkóztunk egymással.És ha lassan is de eljött az esti fekvés ideje.Ma szép kellemes napunk van,legalábbis eddig,mert estére esőt mondtak.Nem lenne túl jó mert Michael-nak ma is baseball game-je lesz.Julcsámmal sétáltunk egy jó nagyot délelőtt,és gyalog lementünk kicsit a játszóra is.Hát elfáradtak a lábaim mire hazaértünk.Jó kis mozgás volt.Imádok egyébként ilyen kellemes időbe sétálni,mikor még az emberről nem folyik a víz,de csodálatosan ragyog a napocska.Oh és a kertembe is nyiladozik az orgona.Finally!!!!Dobok is pár képecskét.

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Először is: HAJRÁ ANGELS!!! Legyen szép időtök! Az orgona gyönyörűűűűűűűűű! Köszi a fotót és pláne az instrukciót, mert különben nem vettem volna észre atom antit. Hihi!
Te fotóztad? Hű! Valami szuper profi géppel? Nagyon klassz! Én is ezt a nyarat szeretem, amikor még nincs az a tikkasztó kánikula... Azt pedig csak a tóparton, strandot vagyok képes elviselni. XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim,szuper volt a mecs.Köszönjük szépen a drukokkat.Sokáig vezettek de végül is egy pontal vesztettek.Nem baj,nagyon élvezetes game volt.Este 8-kor értünk haza.Oh no,nem szuper gép már éppen haldoklik a szegény.Csak éppen mikor fényképeztem akkor láttam meg atom antit.De nekem nagyon tetszett hogy ilyen ügyi voltam.Megörökitek minden.Hihihihi

APPLE írta...

Tüncim! Jó, ez a helyes!!! Szupi lesz visszanézni évek múlva, amikor már esetleg rég feledésbe merült... Örülök hogy remek meccs volt!