2010. június 30., szerda


2 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Jujjj de szuper! Ez még klasszabb! Jobbnál-jobb sablonokat találsz, nem is könnyű eldönteni melyik maradjon a végleges. De az sem baj ha folyamatosan változó, ahogy éppen kedved tartja és időd engedi... Az biztos hogy imádom a meglepetéseket, szóval mindig örülök ha van valami újdonság. :) És zseniális az új blog név is a LEMON!!! Annyira tetszik, még jobban mint az előző, remekül kitaláltad - gratulálok! Ez a fotó is klassz, igazi nyári, kellemes, frissítő fotó! Szeretem a citrust - ez tényleg Te vagy! XOXOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Almikám
Örülök hogy tetszik az uj név.Na változtani fogok ha idöm engedi mert én sem szeretem a sokáig egyforma dolgokat.Hehehehehe.De éppen azért izgalmas ez az egész.A másik név valahogy nem éppen hozzám való volt,csak akkoriba hirtelen gyors ötlet volt,és csak hagytam.De nekem is ez jobban tetszik és örülök hogy Neked is!!!!
XOXOXOXOXOXO