2009. április 13., hétfő

Húsvét







Nagyon gyorsan eltelt.Nálunk már hétfön munka nap volt.De nem is bántam mert soha sem szerettem a locsolókat.Itt meg szerencsére nem is szokás.

Anyuméknál voltunk vasárnap.Volt tojáskeresés,fincsi kaja,és még torta is!!!!Mindenki nagyon jól érezte magát.Az idöröl inkább nem is irok mert mifelénk,még mindig nagyon hideg van és szinte minden nap esik az esö.De már tavasz van,igy nagyon várjuk mi is a jó idöt!!!!!

Készitettem kenyérböl fincsi nyuszit aminek a hasát kiszedtük és szószt tettünk bele amit zöldséggel fogyasztüttunk.Nagyon nagy sikere lett,büszke is voltam magamra.hihihih.Ok Attim is segitett!!!!

Na és akkor teszek fel pár képet,már ugy is régen tettem.



6 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Azta! Micsoda fantasztikus új design! Ezt nevezem! De szuper meglepetés! JUHÉJJJ! GRATULÁLOK! Gyönyörűségesesek vagytok a fotón - csak úgy árad a vidámság és a jó kedv mindenkiről. De jóóóóóóó! Nahát ez a nyuszi étek is zseniális lett - kérem szépen a receptet ha lehet. Feltétlen kipróbálom én is - nagyon bejön! Isteni remek dolgokat csináltok együtt Attiddal mindig - ügyesek vagytok. Kedves egészségetekre! A nyár idő egyik nap hirtelen betör Hozzátok is abban biztos vagyok. :D Készítheted a kerti cuccokat és a rövidnacikat... YE-YE-YE! XOXOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

hihihhi,csodás reggelt drága Barátném!!!!!!!

Tényleg szuper vasárnap volt,az tuti!!!!

A nyuszi utolsó pillnatba lett eldöntve,mert nem akartam megcsinálni a körte nyuszikat,mert anyuéknél voltunk és ezt könyebb volt szállitani.Habár pár éve láttam elöször ezt a nyulat és most ujra felbukkant,és nagyon megörültem neki.tényleg könnyü és gyors.Nem is gondoltam volna.És persze mindenkinek izlett.Küldöm majd a receptet!!!!!

Igen már minden készenlétben van!!!!!Heheheheh.

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Igazad van, szuper döntés volt és igazán bátor vagy hogy az utolsó pillanatban változtattál az eredeti jól kipróbált terven. Imádom hogy ilyen spontán vagy! Én meg képzeld teljesen el is feledkeztem a gyümölcs nyusziról, annyira siettünk mindennel hogy időben tudjunk indulni. :D De sebaj, megcsinálom csak úgy egyik nap - tutira hatalmas sikere lesz húsvét nélkül is... :D :D :D Ezt a receptet is kipróbálom egyik nap - örülök hogy mindig találsz valami újat amit gyorsan le is tesztelsz. :D Kösziiiiiii! Akkor szupppppppper! XOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Aki mer az nyer!!!!hihihih.az egyik jelszönk és követtem.

ez az szerintem is azt bármikor el lehet késziteni,hiszen olyn édes.Gyerköcök bármikor örülnek neki.Receptet átküldtem.

Puszika

XOXOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Szuper jelszavak az biztos! Egyik klasszabb mint a másik... :D Megkaptam a videóval együtt - köszönöm szépen, drága vagy! XOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Szivessen!!!!!

XOXOXO