2009. január 26., hétfő

Happy Birthday Julcsikám!!!!


10 megjegyzés:

APPLE írta...

HAPPY BIRTHDAY innen is!!! Igazán édi Julcsika, szuppppppper a party és klassz az Elmo torta is. YEAH! XOXOXO

Unknown írta...

Boldog Szülinapot Julcsinak! ♥

Tünde Pintér írta...

Vikikém

Köszöke!!!!!

XOXOXO

Tünde Pintér írta...

Csongi

Köszönjük Neked is!!!!


Puszikállak

Lina írta...

Boldog szülinapot a kisasszonynak!!:)

Tünde Pintér írta...

Linus

Köszike!!!!

Puszikállak!!!!

Ancsika írta...

Jaj Basszus!!!! lemaradtam!!!! Sorry, sorry, sorry!

De annál nagyobb szeretettel, annál több puszinkát küldök a drága királylánynak!!!!

BOLDOG SZÜLIT JULCSIKA! :)))))))))

Tünde Pintér írta...

Miankám

Jo kivánság mindig jó!!!!Nem maradtál le semmiröl sem!!!!

Puszikákat átadtam a királylánynak!!!!Köszönjük!!!

Puszikállak!!!!

Puccos írta...

Na én annál is jobban lemaradtam!!!!!!Bocsika.De lehet hogy azért hogy hétvégére is jusson a jó kivánságokból!!!!Csókica csajszidnak!!♥♥♥♥♥

Tünde Pintér írta...

Puccikám

Pontossan!!!!!És nagyon szépen köszönjük!!!!Átadtam neki!!!!

Puszikállak!!!!!