2008. július 20., vasárnap

És magyarul

12 Nabisco gyömbér keksz
12 papir muffin forma
2 evőkanál MAXWELL House koffein mentes istant kávé por
1 evőkanál viz
½ pohár SPLENDA caloria mentes édesitő por
1 doboz (200 gr) PHILADELPHI Light kenhető sajt
1 teáskanál vanilia cukor
¼ teáskanál fahéj por
1 ½ pohár kiengedett (nem fagyott) COOL WHIPP light hab
1 pohár (48 szem) friss málna

Tegyünk 1 db Nabisco kekszet mindegyik papir pohár aljába és tegyük őket félre.

Keverjük össze a kávé port és a vizet egy nagyobb edényben, és addig keverjük amig a kávé fel nem oldódik. Adjuk hozzá a SPLENDA édesitő port, a kenhető sajtot, a vaniliás cukrot és a fahéj port. Kézi habverővel addig keverjük mig minden szépen el nem keveredik. Gyengéden keverjük hozzá a Cool Whip habot.
Kanalazzuk a masszát a kekszek tetejére és mindegyik tetéjére tegyünk 4 szem málnát. Tegyük az igy elkészitett poharakat 3 órára (vagy éjszakára) a mélyhűtőbe. Fogyasztás előtt 10 percel vegyük ki a poharakat mélyhűtőből, hogy egy kicsit ki tudjanak olvadni


Drága férjem leforditotta ,mire felébredtem.

11 megjegyzés:

Puccos írta...

Drága férjednek nagy csókica érte!!!

Tünde Pintér írta...

Köszi ,áttadom!!!!!!

APPLE írta...

Tüncikém! Szerintem kb. a fele alapanyagot nem lehet beszerezni kis hazánkban egy átlagos szupermarketben - legalább is azt hiszem. HIHIHI! XOXOXOXOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim

Don't worry!!!!Majd akkor ha én készittek akkor küldök nektek is.Ok?

XOXO

APPLE írta...

Tüncikém! Nnnnnna jó, legyen! Akkor nyitom az erkélyajtónál a szúnyoghálót... Jöhet! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim

Akkor ok ,mert már repülnek.....megkaptad???Mindenkinek küldtem egyett.

XOXO

APPLE írta...

Tüncim! Mindig mondom hogy gondolatolvasó vagy... Pont erre gondoltam, hogy mindenkinek jól jönne egy ilyen fincsiség, de nem akartam túlságosan szemtelen lenni. HIHI! Nagggyon köszi, én most majszolom. Ja és van ékezet ITT is a commentben. CRAZY APPLE! JUHÉJJJ! Szép napot Drága! XOXOXOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim

Te szemtelen????Ne hülyéskedj most már.Irgum burgum .Az enyémek is szeretik.

XOXO

Ancsika írta...

szupi a reci, drága vagy Tündér!
De azt elárulnád nekem, hogy mi ez a light hab? Mihez hasonlít? Tejszínhab?
A pohár méretét pedig ha megadnák monnyuk dl-ben, az már maga a tökély lenne!!Imádlak!!!!
Csók

Tünde Pintér írta...

Miankám

1 1/2 pohár = 3.6 dl

hab hát igen hasonlit a tejszinhabhoz de mégsem egészen az.Ez mélyhütött,és keményebben áll.hihihii.Kraft gyártja.

APPLE írta...

Tüncim! HIHIHI! XXX