2008. július 17., csütörtök

Rolunk











Huu de jó régen nem írtam már.Sok minden nem történt...De hogy is nem Julcsim egész nap bilizik,csak estére kell pelus.Mondtam is neki hogy egyik nap elmegyünk majd a játék boltba és választhat magának valamit.Persze csak valami kicsi dolgot.Erre azt kérdezi hogy "miért"?Hihihihi Kijárunk a játszóra sokat,habár ma megint olyan nagy a hőség hogy csak az udvarig vonszoltam ki magamat,és ott is leültem.hihihihi. Tysonka is növöget és persze okosodik. Mikey egész nap úton, hol itt vannak barátok hol Ö csavarog.De nem baj mert úgy is olyan hamar elmúlik a nyár.Atim jövőhéten elutazik,3 napra.Brühühühühü.De nem baj mert Ti itt lesztek nekem.Anyumék dolgoznak az új tisztito szalon nyitásán.Elég sok intézni való van a dologba.Egyik megoldódik utána jön a következő probléma.De valoszinü augusztus eleje körül meg lesz a nyitás.Na most hirtelen más nem jut eszembe.Puszika Mindenkinek!!!!!!

5 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Ez szuppper! Julcsinak igaza van, nagyobb dolgot is érdemel. HIHI! Te is visszamész augusztusban a szalonba? Naná együtt kibírhatóbb lesz hogy Atti elutazik arra a kis időre. De aztán lehet hogy megint visszajön még aznap, úgy mint múltkor... XXX

APPLE írta...

Szuperek lettek ezek a fotók is!!!

Tünde Pintér írta...

Vikim

Én is abban bizom.De most ugy érzem ennek kicsi az esélye.Elég sok gond van a munkahelyen az eladott árukkal,és ennek a cégnek különössen sokat adtak el és most oda kell menni kitalálni mi is a hiba.

XOXO

De reménykedni mindig lehet igaz?

Köszike foto dicséretet.

APPLE írta...

Hát igen... HIHI! Én itt leszek Veled. XXX

Tünde Pintér írta...

Vikim

Tudom és köszike.

XOXOXOXO