2008. június 3., kedd

Voting

Ma volt a szavazás és sajnos Mikey iskoláját be kell csukni.A drágám eléggé elkeseredett de meg is értem.Szóval az a városi terv hogy mivel 5 elemi iskola van itt nálunk az összes gyereket meg fogják keverni.És nem is tudjuk meg augusztus végéig hogy hova is fog kerülni a gyerek.Szerintem ez nagyon bántja Mikeyt mivel sok barátját már óvodás kora óta ismeri.Most meg azt sem tudják hogy melyik iskolába,kivel kerülnek egybe.Az igazat megvallva én is el vagyok keseredve egy kicsit.De bátran állunk a következő iskola év elé.Ezt kaptam pár perce.

Dear McKeown Families and Staff: It is with a heavy heart that I report what most of you probably already know, the override vote did not pass. The last day of school (June 20) will be the last day for TEAM McKeown. We need to focus on our children right now and remind them that Beverly is still a great place to live and that all the other schools are waiting with open arms to welcome us.

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncikém! Én is annyira bántam amikor bezárt a suli, ahova eredetileg beírattam Dávidot... De most hogy vége van az iskolaévnek, látom hogy felesleges volt szomorkodnom, mert ez is szuper jó!!! Barátokkal lehet tartani a kapcsolatot suli után is, meg hétvégén, neten, mindenhogy. Látod: USA-Hungary-Germany - HIHI! Éééééééééééés Mikcey olyan klassz kispasi, hogy egyetlen pillanat alatt talál új barátokat, pláne hogy kiváló sportoló, stb. Majd úgy kell végül kilógatni a kertkapura egy táblát, ilyen felirattal: "Trambulin megtelt! Kérem fáradjon vissza később..." A levél amit kapál, meg igazán barátságos és biztató. Úgyhogy HAJRÁ-HAJRÁ, minden szipi-szupi lesz!!! Olyan mint a kutyus... Biztosan egy sokkal tutibb vár rátok. YEAH! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim

Köszi a biztato szavakat,és nem a sajnálkozo sorokat.Abbol akad elég.

"Majd úgy kell végül kilógatni a kertkapura egy táblát, ilyen felirattal: "Trambulin megtelt! Kérem fáradjon vissza később..."

Imádlak Almácskám!!!!!

APPLE írta...

Tüncim! Én is IMÁDLAK! XOXO