2008. június 20., péntek

VAKÁCIO



Drága kis sérültem.



Mikey-m utolso napja a suliba.

Vége a sulinak.Mikey haza bicozott iskola után és akkor törött el a mécses.Nagyon sírt ,vegyes érzésekkel tért haza.Azóta aztán mindent megbeszéltünk.
Délután pool party-ra voltunk hivatalossak.Így jobb kedve lett.Julcsimat reggel megkapta a kutyus,pont a szeménél.Nagyon megijedtem.Mérges voltam magamra,hogy miért nem figyeltem oda jobban.Mérges voltam Tysonra hogy miért harapdál,de hát még kölyök kutya így nagyon oda kellek figyelni.Persze a végén kiderült hogy Julcsikám felakarta venni a kutyus meg nem akarta.Hát szó mi szó nagyon megijedtem.Ez volt a mai napunk tömören.

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Huh! Akkor reméljük Julcsi most tanult ebből...

Ancsika írta...

Figyelem!!! a kutyáknál a falka törvények érvényesülnek!!! Nagyon figyelj oda, hogy ez ne nagyon ismétlödjön!!! Nem szabad engedni neki. hogy bántsa a gyereket! Tudom, hogy játszás, meg még kicsi, de most kell a határait megszabni!!!!
Pussz

Tünde Pintér írta...

Miankám,teljessen igazat adok.Jobban odafigyelek,kutyuli csak akkor jöhet ki a ketrecéböl ha tényleg figyelni tudok rájuk.Még Julcsim is nagyon kicsi és nem tudja hogy meddig van a játék határa.És be is irattam Tysont ma iskolába.Hihihihi.Hat hetes tanfolyamra,minden hétfön kellünk menni.