2008. június 16., hétfő

Reptér

Na férjecske itt hol.De jóóóóóóó.Na szóval kiment a reptérre időbe.Mi Tysonnal éppen orvosnál voltunk,így nem is tudtunk rendesen elköszönni.Egy szer csak nyolc előtt pár perccel telefonál hogy jön hazafelé.Mondtam ilyennel ne hülyéskedj,hiszen úgysem szeretjük ha elmész és nem akartuk magunkat nagyon beleélni hogy tényleg itthon lesz ma este.És igen itt hol van.Olyan jó.A gépet valami végett nem engedték el ,a következő járat meg csak szerdán lett volna ,ami túl késő.

3 megjegyzés:

Puccos írta...

Meglepetés Apa volt akkor!!!!!!!!Mit dolgozik urad ha szabad tudni!!

APPLE írta...

Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Micsoda szerencsés nőci vagy! HURRÁ-HURRÁ! Így kell ezt csinálni! Yeeeeeeeeeeeeeessssssssss! XOXO

Tünde Pintér írta...

Puccoskám,egy angol cégnek dolgozik uracskám.Számitogépekel foglalkoznak.már töbzör is volt Angliába.


Vikim

Én nem csináltam semmit....vagy még is .....hihihih.Na de tényleg szuper hogy nem ment.Ugy örültem mikor meghalottam a hangját ,hivott hogy jön vissza a reptérröl.