2008. május 26., hétfő

Virágocskáim





5 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündikém! Hihi! Látom nem apróztad el a vásárlást... Isteni szép mindegyik, nem csodálom hogy nem volt szíved egyet sem ott hagyni közülük. Hangulatos lett nagyon a kert!!! És hát hogy a gyerkőcöknek milyen jó dolga van. Hmmm...! Ezt nevezem! Ügyes vagy nagyon!!! XOXO

Ancsika írta...

Na, Tündérem! nem is tudom miért aggódsz!! Gyönyörüséges a virágocskák! Nem is kellek én oda! :(
De azért majd egyszer csak betoppanok; meózni! :))))
Pusssz

Tünde Pintér írta...

Vikim,Miankám

Köszi a dicséreteket.Szegény virágokat megörökitettem lehet hogy pár hét mulva már csak emlék lesz ugy is.Hihihih.

Mian a gond ott kezdödik hogy elültetés után mit kell csinálni...Voltak rozsabokraim,valaki azt mondta hogy vissza kell vágni összel,hát én vissza vágtam és azota sem virágzik és nem is nöl.Hihihi

Vikim

Gyerköcök élvezik a kánikulát,olyan sokáig volt rossz idö.Ugy érezzük mintha nyaralni lennénk.Pedig csak az udvaron vagyunk egész nap.

APPLE írta...

Tüncim! Ez az, igazad van, úgyhogy inkább én is gyorsan lefotózom a virágokat. Hehe!
Naná hogy úgy érzitek, hiszen tényleg totál szuper a kertetek, van ott mindenféle klassz dolog ahhoz hogy kellemesen teljen a nyáridő. XOXO

APPLE írta...

Ps: Tényleg, jut eszembe: a nyáriszünet mikortól kezdődik a suliban? XXX