2008. május 28., szerda

Nyertünk!!!!!!


Kicsit elhanyagoltam a blogocskám.De mostanában mindig csak rövid kis időre kerülök ide.A jó idő az oka,meg persze Mikey baseball meccsei és edzései.De képzeljétek ma este nyertek 21-8 -ra.Vikikém köszi itt is a sok drukkolást,nagyon sokat segített.Na meg hát szombat óta megy a ház körüli munka.Kerítés javitássa,virágok ültetése,udvar rendbeszedése.Nagyon sok időt elvesz.De most gyönyörü szép lett minden,öröm kiülni.A másik hogy Julcsám ebéd után már nem igen alszik,ha igen akkor is keveset.Ami nem baj de elveszi az időmet a gép elöl.Hihihhi.

9 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncim! Ez a jóóóóóóóóóó! Ki kell használni a nyarat mindenképpen, mert az a néhány hónap olyan gyorsan elrepül hogy megint azt vesszük észre hogy itt a Xmas... De komolyan!!! A lényeg, hogy naponta egyszer legalább előkerülsz és így tudom hogy minden OK, stb. XOXO

APPLE írta...

GRATULÁLOK a zseniális ANGELS csapatnak és MICKEY-nek különösképpen!!! HURRÁ! Isteni jóóóóóóóó!

Ancsika írta...

Gratula a Bajnoknak!!!!! Biztos nagy volt az öröm!!! Tegnap éjjel én is szurkoltam ám!!!! :)))

Tünde Pintér írta...

Vikikém teljessen igazad van.Aztán jön a tél és egész nap itt fogunk ülni a gép elött.Hihihihi.Mikeynak átadtam a gratuláciokat,köszöni szépen.

XOXO

Tünde Pintér írta...

Miankám!!!!

Neked is köszönjük a drukkolást és gratuláciokat.Tudtam ám hogy gondolsz ránk.

Puszikállak

Puccos írta...

gratulálok én is!!!Én se jutok mostanság géphez.hihetetlenül pörgés van nálunk valahogy!Köszi a köszöntést!

APPLE írta...

Tünci! MIA-val jó ÚRINŐK vagyunk ám... Hehe!
Éééééééééééés mi lesz ha télen itt ülünk, közben meg ütemesen eszegetjük a fincsibbnél fincsibb és különlegesebbnél különlegesebb isteni bonbonokat? XXX

Tünde Pintér írta...

Vikikém!!!

Bonbonok!!!!!Már nagyon várom a telet.Hihihihi


XOXO

APPLE írta...

Tündikém! Ez a beszéd...! XOXO