2008. május 25., vasárnap

Hétvége








Huuhaaaa,Atim és Apum már második napja csinálják ,javítják a kerítést.Elég nagy munka és néha nehéz a gyerkőcöket lábalol eltakaritani.Szegek,vágogép....minden szanaszéjjel az udvaron.De ma anyum és öcsém elvitte mind a kettő gyerköckét a New England Aquarium-ba.Szuper jól érezték magukat.Persze én is mert addig elmentem kicsit vásárolni EGYEDÜL!!!!!Vettem egy pár virág kosarat,kis virágot,bokrokat,már csak el kell ültetni őket.Szép lesz nagyon.Az idő is csodálatos,nem is kell ennél több.Boldog vagyok nagyon!!!!

5 megjegyzés:

APPLE írta...

Tüncim! Szuper ez a NEA!!! Hű de jó kis progi, mi is mennénk... Képzeld, azt hiszem a Fővárosi Növény- és Állatkerben ugyanilyen pingvineket árusítottak (szintén minden méretben) a bejáratnál lévő Shopban. Hoztak haza valamit a gyerkőcök? Ott a padon az igazi madár? Klassz hogy alaposan kihasználtad a lehetőséget és gyorsan elmentél vásárolgatni egyedül. De jóóóóóóóó! Fotókat készítettél az új szerzeményekről esetleg? Kíváncsi vagyok ám nagyon!!! Hogy halad a munkálat? HAJRÁ-HAJRÁ!!! XOXO

Tünde Pintér írta...

Vikim!!!
Of course!!!!Mikey kapott egy pingvint,polot,tollat,meg egy csomag cápe fogat.Julcsim választott magának egy békát,pingvint.Nem a madár nem igazi de nagyon élethü.Vikim képeket nem készitettem,mert nem tudtam hogy valakit is érdekelne.De ma akkor fogok és majd hozom.Hihihihi.Munka szerintem kicsit lassan halad,de szép lesz.Köszi a drukokkat,átadom a fiuknak!!!!

XOXO

Ancsika írta...

Tündérem! Jöjjek segíteni ültetni??? Csak szólj! Repülök!!! :))
Ebbe az akváriumba én is szívesen elmennék! Szuper lehet! Hát még Max hogy élvezné!!! ajaajj!
Csókollak

Tünde Pintér írta...

Miankám!!!!!

YES YES YES!!!!!
Hát jól jönne egy hozzáértö kéz,az biztos.

APPLE írta...

Tüncim! Hű! Akkor szuper dolgokat kaptak a gyerkőcök... De jóóó! Hát a valaki meg kit érdekel? Hihi! A lényeg: engem tényleg minden apróság érdekel!!! XOXO