2008. április 17., csütörtök

Dentist


Itt vagyok.Megjártam reggel a fogászatot,de nagyon lefárasztott az egész dolog.Először is mindig gyomor idegem van a fogorvostol,másodszor meg jól bekeveredtem a reggeli csucsforgalomba.Az út kb 20 perces,így meg több mint egy óra alatt értem oda.Szerencse hogy időbe elindultam.Még a fejem is belefájdult.Most Julcsikám az ebéd utáni pihenőjén van,így kicsit nekiállok vasalni.Délután újra útnak kell indulni ,mert Michael-nak holnap kezdődik a baseball edzés és még nincs cipője.De a bolt itt van a közelbe,így nem vészes.Gyönyörű csodás nap van ma.Egész hétvégére ilyet mondanak,remélem úgy is lesz.Ablakok kinyitva, élvezem a tavaszi friss levegőt.Így még vasalni is élvezet.Hihihihi

1 megjegyzés:

APPLE írta...

Tündikém! Ügyes vagy!!! Hű! Nálunk egész nap borús, esős idő volt...