2008. március 28., péntek

Takaritás



Takarítottam ma egész reggel.Fürdőket mostam,letörölgettem,felporszivoztam és fel is mostam.Sőt még a vacsit is elkészítettük.Fincsi tuna casserol-t.Ezt szerencsére a család minden tagja szereti.Igen a két éves Julcsikámmal.Mit mondjak nem könnyű sokszor elvégezni mellette a mindennapi teendőket.De olyan kis szorgalmas segitökész hogy legtöbbször csak mosolyogni tudok rajta.Még akkor is ha a segítség inkább nem is olyan nagy segítség.A mai reggelünk így tellett.És míg a drágám ebéd után pihent,addig gyorsan összetakarítottam a romokat amit hagyott maga után.Hihihi.Aztán esett egy kis tavaszi hó is.Az nem tudom minek,pedig már annyira bíztam a joidöbe.Udvaron is voltunk kint párszor játszani ,kezdett már felszáradni.Most megint tiszta latyak.

7 megjegyzés:

Ancsika írta...

Akkor még kommentelek is! :)))
A kaja jól néz ki; de mi is ez pontosan. Gondolom valami tonhalas cucc. Tessék ilyeneket nekem mindíg elmesélni, mert nagyon vevö vagyok rá!!!
Hol is laktok pontosan Tündi? Melyik államban? Küldöm felétek a sok napsütést; nálunk már van!
Kérdésem is lenne: a férjed magyar vagy amerikai? Azért kérdezem, mert az én férjem nyelvtanár és nagyon szeretne valakivel levelezni aki anyanyelvi szintü angol. A lelkemre kötötte, hogy kérdezzem meg; remélem nem baj! :)
Pusza♥
(kivennéd ezeket a betü kérdezö izéket???) Kösziiii

Tünde Pintér írta...

Drága Mian!!!
De jo hogy irtál!!!!

A kaja nagyon finom ,vagy is nekünk izlik.Tésztát kifözöm,öszekeverem majonézzel konzerves hallal(ton),felapritott zellerrel,egy kisebb fej hagymával,kicsi só ,bors és én most tettem bele kukoricát is.A tetejére szorok még egy kis száritott hagymát és bedobom a sütöbe 5 percre.Mi Massachusetts államban lakunk.Kb 20 percre,Bostontól északra(Beverly-be).Férjam egyébként magyar.Sorry.De nagyon jol beszél angolul.És nyugodtan csak kérdez.Napocskát köszönöm,remélem hamar ideér.És Ti hol laktok? Miota élsz ott? Látod nekem is van egy csomo kérdésem.Hihihi.Oh és még egy,én szivessen kiveném a betü kérdezö izéket csak nem tudom hogyan kell.Segitenél?

Ancsika írta...

Tündim! Ha adsz egy emil címet, akkor olyan dolgokat is meg tudunk beszélni amik nem annyira publikusak! :)
Vagy elkérjem Vikitöl?
A recit köszi! :) Jól hangzik!´
A betüket a "beállítások" menüpont alatt tudod kivenni.
Mi Bajorországban, Nürnbergtöl 20 km.-re élünk. 10 éve jöttem ide férjhez. Azuram német, vagyis Bajor!!! :)) de beszél magyarul is. nagyon kéne neki egy anyanyelvi angol, levelezés céljából! :)
Puszillak szép napot!

APPLE írta...

Tündikém! Hmmm... Mennyei étek!!! Megint ettem belőle nem is keveset. :):)
Köszi hogy felkínáltad... :):)
Hihi! MIA tőlem is ezt kérte. :):)
Mármint hogy vegyem ki az ellenőrző valamit. :):)

MIA! Ez valamiféle mánia? Hihi!
De ezt csak Te látod???
Mert én bizony semmit nem észleltem sem a Apple's-ben, sem pedig Tündinél...
Mi ez???? Mostmár tényleg szétvet a kíváncsiság - please, please!!! :):)

Tünde Pintér írta...

Mian!!!

Itt a cimem: tundep@hotmail.com


Drágám megtaláltam ám a beállitások pontot csak azt nem tudom hogy melyik vonatkozik rá.Hihih.

Tünde Pintér írta...

Vikim!

Nagyon szivessen és egészségedre.Vikim mikor végzel az irással,mielött el tudod küldeni be kelled gépelni az irás alatt láthato betüket.De szerintem ez csak akkor jelenik meg ha ugy irsz valakinek hogy nem vagy bejelentkezve.

APPLE írta...

Tündim! Ühüm... Hihi! Na ez lehetséges, de úgy én még bizony soha nem próbáltam... :):)