2008. március 18., kedd

Baby Michael

4 megjegyzés:

APPLE írta...

Bébinek is igazi pasi!!! :):) Nagyon helyes kissrác volt már akkor is... :):)
És ki az a gyönyörűséges hölgy?
No és a fénykép hol készült?

Tünde Pintér írta...

Köszike a dicséretet.Egyébként a kép a tisztito szalonba készült amikor még dogoztam.Michael két hetes volt mikor visszamentem.Khmm hölgy hihihi,hát az Én lennék..

APPLE írta...

De jóóóóóóóóó!
Még nem is láttam a szalonról képet... :):)
Pedig mindenre kíváncsi vagyok ám! :):) Thank's!
Csodásan festesz friss kismamiként!!!
Hihetetlen mennyire csinos igazi NŐ vagy a bébi mellett is! :):)
SZÍVBŐL GRATULÁLOK!!!
Annyira furcsálom amikor a friss anyukák java része hetekig ki sem kel az ágyból és csapzott hajjal, hálóingben császkál a lakásban...
Na és persze folyamatosan sajnáltatja magát, hogy micsoda mártír volt a szüléskor, valamint kiszolgáltatja magát a rokonsággal, mintha legalább is mozgássérült lenne. Grrr...!
Tisztellek, becsüllek és csodállak!!!
Ui.: Te még a szülőágyon is úgy néztél ki akár egy modell - büszke lehet Rád az egész családod, igazán szerencsések Veled... :):)
XOXO

APPLE írta...

Oh, elnézést a mozgássérültektől, Ők nem is szolgáltatják ki magukat...
Sőt...! Megmutatják hogy igenis képesek mindenre, akárcsak 100 %-osan egészséges társaik.
És még sokkal többre is...!
Elismerésem az Övék!!!